Zabawę czas zacząć!

Zaczynam przygodę z blogiem! Dlaczego, czemu, a po co i komu to potrzebne? Odpowiedź jest prosta - Ci co mnie znają z Instagrama wiedzą, że lubię dzielić się relacjami z kulis robienia zdjęć. Nie robię z tego wielkiej tajemnicy czego używam, czym się wspomagam przy robieniu zdjęć. Myślę, że internet to świetne narzędzie do nauki różnych nowych rzeczy czy poznawania nowych trików i jeśli ktoś ma możliwość podzielić się wiedzą z trochę mniej wtajemniczonymi osobami, które zaczynają swoje pierwsze kroki w dowolnej dziedzinie to jest to świetna opcja. Wiadomo, każdy chciałby mieć jakieś swoje tajne i specjalne umiejętności z którymi nie chce się dzielić z innymi, ale myślę, że na pewnym etapie swojej działalności jest to pozbawione większego sensu, no, chyba, że jesteśmy tacy z natury ;) Ja sam nie raz, nie dwa korzystałem z poradnika, czy to dotyczącego fotografowania czy też pieczenia mięsa, a żeby te wszystkie rzeczy były ściśle tajne to dalej byłbym na etapie nieudanych zdjęć i niedopieczonego mięsa :D Oczywiście dużo nauczyłem się sam, czyli praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Nic nie zastąpi praktyki, nawet najlepsze poradniki (eeelooo, nie czuję jak rymuję, taki suchy żarcik). Także zachęcam Was do próbowania, ustawiania, zmieniania, klikania, sypania, podpalania (oczywiście w ramach efektów specjalnych, nie spalcie domu i pięknej natury) bo to pokaże Wam co musicie poprawić i nad czym jeszcze musicie popracować.
Blog ten nie będzie raczej poradnikiem, nie czuję się jakimś guru w dziedzinie fotografii żeby kogokolwiek uczyć. Będę starał się pokazywać jak JA robię zdjęcia, z czego korzystam żeby były bardziej atrakcyjne, jak doświetlam, co pomaga mi po prostu w efekcie końcowym. Taki mam zamiar, a w którą stronę to pójdzie - tego nie wie nikt. Na instagramie brakuje mi treści. Tutaj będę mógł się bardziej wyżyć jeśli chodzi o słowo pisane, ale również nikt nie da mi bana/shadowbana za treści czy to pisane czy fotograficzne, a czasami lubię zrobić bardziej pikantne zdjęcie ;)
Zachęcam Was do odwiedzania mojego bloga, komentowania i pisania do mnie jak macie jakieś problemy z robieniem zdjęć jakie chcielibyście robić, jeśli będę w stanie to na pewno pomogę! Pozdrawiam!

Figurki, klocki, gadżety, widać co jest grane i co lubię :)

Komentarze

  1. Witamy na blogu ! Super ze sie zdecydowales . Tez niedawno zrobilam. Zapraszam do siebie o ile interesuja cie recenzje ksiazek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty